برای مراسم عقد چی بپوشم؟

ازدواج اتفاق بزرگی در زندگی افراد است و پیدا کردن لباس خواستگاری و لباس عقد مناسب یکی از هیجان‌ انگیز ترین کارها در برنامه ‌ریزی مراسم عقد و عروسی است. این روزها بسیاری از زوج های جوان ترجیح می دهند که مراسم عقد خود را به شکلی ساده و البته کم هزینه در سالن های عقد برگزار کنند. که  پیشنهاد ما به شما سالن عقد در کرج (سالن عقد مجلل) است.

نکاتی که قبل از مراسم برای لباس عقد عروس باید بدانید!

انتخاب یک لباس ساده ولی در عین حال زیبا یکی از فاکتور های مهم برای لباس عقد است. شما می توانید از لباس های مجلسی ساده اما دارای دوخت عالی و طرح های خاص و زیبایی دارند استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما این است از پوشیدن لباس های بلند و چین دار اجتناب کنید زیرا این لباس ها مناسب برای مراسم های عروسی هستند.

قبل از هر چیز باید ویژگی ظاهری بدنتان را در نظر داشته باشید. هر فرم بدنی می تواند با انتخاب لباس مناسب عیب خود را کمتر کند و زیبایی اندامتان را چندین برابر نماید.

معمولا رنگ لباس عقد بهتر است که سفید باشد، حال اگر قصد شما این است مراسم عروسی نیز گرفته شود

و لباس عروس بر تن کنید می توانید به سراغ  رنگ های تندی مانند قرمز و بنفش یا رنگ های روشن تر مانند آبی آسمانی، صورتی، سبز نعنایی و … بروید. درکل انتخاب رنگ لباس بستگی به سلیقه خود فرد دارد.

حتما می دانید که این روزها انتخاب لباس ست مورد پسند بسیاری از جوان ها است. و این را فراموش نکنید که در این مراسم با شکوه و به یاد ماندنی بهتر است که لباستان با یکدیگر ست باشد، در این زمینه می توانید یک لباس فانتزی رنگی و یا یک کت و دامن ساده اما در عین حال خاص انتخاب کرده و آن را با لباس داماد ست کنید.

سالن عقد در کرج

قیمت تشریفات سالن عقد در کرج

زمانی که می‌خواهید این پیوند مبارک را که از دوران کودکی منتظر آن بودید برگزار کنید و زندگی زیبا و پایدار متشترکتان را آغاز نمایید به طور قطع اولین کار تخمین زدن مخارج پیش روست. که شما با کمترین هزینه با امکانات ترین تشریفات می توانید بر روی سالن عقد در کرج حساب کنید.
1) چیدمان و طراحی سفره عقد.
2) موسیقی.
3) پذیرایی.
4) عکاس و فیلم بردار.
5) گل آرایی.

تشریفات عقد شامل چه مواردی هستند؟

پیش از هر توضیحی باید بگوییم که کار تشریفات عقد برآورده کردن خواست عروس و داماد است. ما در سالن عقد مجلل( سالن عقد در کرج )، با بهترین امکانات و مناسب ترین هزینه ای که مد نظر شماست با میل و افتخار همراهیتان خواهیم کرد.
فرض کنید شما عروس و دامادی در کرج هستید که تاریخ ازدواجتان نزدیک است. پس باید به دنبال یک سالن عقد در کرج بگردید. بعد از انتخاب چندین مورد شما به سراغ بهترین پیشنهاد خواهید رفت.

در فهرستی که مشاهده می کنید اقلامی هستند که برای داماد خریداری می شوند.

1 جانماز
2 حلقه ازدواج
3 کت و شلوار
4 ست کمربند و کیف و کراوات و یا پاپیون
5 پیراهن دامادی
6 جوراب با چند رنگ مختلف
7 کفش دامادی
8 ساعت
9 عطر و ادکلن
10 اسپری و مام با رایحه‌های مختلف
11 ست کامل ریش تراش
12 ست کامل شیو
13 کف یا خمیر ریش
14 افتر شیو و ژل بعد از اصلاح

سالن عقد مجلل در کرج

خرید حلقه ازدواج

01.

حلقه ازدواج نشانه پیوند عمیق قلبی بین زن و مرد است و نمادی برای بستن پیمان تعهد دو قلب در میان آن‌ها. به همین خاطر انتخاب حلقه از مهم‌ ترین بخش‌های خرید است و معمولا سعی کنید در خرید آن وسواس داشته باشید چرا که یک بار خریده می شود و تا همیشه آن را در دست خواهید داشت پس باید بهترین و خاص ترین باشد.
معمولاً سعی کنید که حلقه عروس و داماد ست باشد.
به این معناست که طراحی شکل و ظاهر سنگ یا نگین آنها یکی باشد.

03.

در کلام آخر:

ما می‌توانیم خیال شما را از بابت مراسم عقد راحت کنیم تا بدون نگرانی، به سراغ انجام سایر کارها مانند خرید عقد بروید. اگر در کرج هستید و می‌خواهید مراسم خود را برگزار کنیدبین سالن عقد درکرج(سالن عقد مجلل ) در خدمت شماست تا با سالن عقدهای زیبا و لوکس، پذیرای مهمانان شما باشد.
برای رزرو کافیست با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

02.

لیست خرید عقد برای عروس

اقلامی که داماد برای عروس باید خرید نماید در لیست زیر بیان شده است:
1 آینه و شعمدان
2 لباس عقد و نامزدی
3 سرویس طلا و جواهرات
4 حلقه ازدواج
5 ساعت
6 کیف آرایش
7 لوازم آرایشی (کرم پودر، پن کیک، رژ لب مایع و جامد در رنگ‌های مختلف، رژگونه، سایه چشم در رنگ‌های متنوع، مداد ابرو، مداد لب، ریمل، لاک در رنگ‌های مختلف، ژل مو، فرمژه، مرطوب کننده، تافت، مام یا استیکر، دئودرانت، برس و شانه)
8 سشوار و وسایل برقی آرایشی و برس در سایزهای مختلف
9 اپیلیدی
10 عطر و ادکلن
11 مانتو و روسری و شال
12 کیف و کفش
13 لباس مجلسی و پارچه
14 لباس خواب
15 لباس زیر
16 چادر نماز
17 چادر مشکی و مجلسی
18 ست حوله حمام
19 چمدان

سالن عقد شیک


اطلاعات تماس با ما

شماره تماس ما :
09123075781
09125604407
آدرس: استان البرز-کرج-بلوار مطهری-بلوارنبوت- نبش خیابان اردلان پنجم -ساختمان ساره واحد 2 -سالن عقد مجلل در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *